Naprawa sprzętu po okresie gwarancji

Apple to jeden z największych producentów urządzeń elektronicznych na świecie. Sprzęty tej marki posiadają ogromne grono miłośników w różnych państwach. Każda premiera nowego modelu telefonu, czy komputera stanowi prawdziwe wydarzenie, które z zapartym tchem śledzą zarówno konsumenci, jak i dziennikarze czy analitycy w branży technologicznej. W czym tkwi fenomen Apple? Przede wszystkim w unikalnych, doskonale zoptymalizowanych systemach operacyjnych, innowacyjnym podejściu do projektowania sprzętu oraz w eleganckim, a zarazem nowoczesnym designie produktów. Asortyment Apple jest asortymentem premium, dlatego posiada stosunkowo wysoką cenę. Uznawany jest jednak za znakomitą inwestycję, przede wszystkim z uwagi na swoją niską awaryjność i wysoką jakość. Co jednak zrobić, gdy odmówi posłuszeństwa a nam nie będzie już przysługiwała gwarancja? Z pomocą przyjdzie serwis pogwarancyjny Apple.

Gdy urządzenie odmówi posłuszeństwa

Kupując dowolny sprzęt firmy Apple, zyskujemy gwarancję producenta, która obowiązuje przez rok. Oczywiście możemy także wykupić jej przedłużenie, na przykład o trzy lata. W momencie gdy przestanie ona obowiązywać, w sytuacji, w której nasze urządzenie odmówi nam posłuszeństwa, będziemy musieli samodzielnie pokryć koszt diagnostyki i ewentualnej naprawy. Niekiedy wystarczy chwila nieuwagi, by doszło do upadku telefonu (sprawdź https://flixapple.com/wymiana-szybki-w-iphone/) czy laptopa, który skutkuje rozbitą szybką lub innego rodzaju uszkodzeniami. Zbita szybka w Apple Watch także nie stanowi problemu i jej wymiana jest bardzo szybka. Po wieloletnim użytkowaniu sprzętu przychodzi też moment, w którym trzeba wymienić wyeksploatowane części, na przykład baterię. Lepiej nie próbować podejmowania samodzielnych prób naprawy, gdyż mogą mieć negatywne konsekwencje.

Profesjonalna pomoc

Serwis pogwarancyjny Apple to miejsce, w którym pracują specjaliści przed którymi urządzenia tej marki nie mają żadnych tajemnic (więcej dowiesz się tutaj). Posiadają doświadczenie, wiedzę i dostęp do oryginalnych części i podzespołów. Dokonają fachowej oceny stanu sprzętu, zaprezentują diagnozę i możliwe rozwiązanie problemu, wraz z jego wyceną. W takiej placówce otrzymamy pomoc wtedy, gdy posłuszeństwa odmówi nam nasz iPhone, MacBook, iMac, słuchawki Air Pods czy Apple Watch. Istotne jest to, że wszystkie naprawy są z reguły wykonywane szybko i sprawnie, nie trzeba będzie więc rozstawać się ze swoim urządzeniem na długo. Dzięki temu wykonywanie pracy czy pozostawanie w kontakcie z innymi nie będzie szczególnie utrudnione. To również korzystniejsza finansowo opcja niż zakup nowego sprzętu, który jest sporym wydatkiem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here