Strona internetowa Twojej firmy nie przynosi oczekiwanych efektów? Mimo usilnych starań ruch nie jest zadowalający? Jeżeli zastanawiasz się jak zwiększyć widoczność w sieci, to przychodzimy z odpowiedzią. Rozwiązaniem Twojego problemu może okazać się wizytówka Google Moja Firma. Czym jest GMF i co może dać Twojej firmie?
Wizytówka Google Moja Firma – co to jest?
Jak sama nazwa wskazuje, Google Moja Firma, jest wizytówką, tylko, że internetową. Zawiera podstawowe informacje o firmie, takie jak adres siedziby, godziny otwarcia, telefon kontaktowy oraz adres e-mail. Jednak, jak na miarę internetowej wizytówki przystało, pozwala na uzupełnienie jej o rzeczy, które w papierowej wersji nie mają miejsca. Co takiego na przykład? Wizytówka GMF pozwala na dodawanie opinii, krótkich artykułów, cennika usług oraz np. w przypadku restauracji menu.
Wpisując nazwę firmy w wyszukiwarce pierwsze co się pojawia, to właśnie wizytówka. Dzięki niej potencjalni klienci mają dostęp do niezbędnych informacji od ręki. To ułatwia komunikację z odbiorcą. Co ważne, wizytówka GMF dedykowana jest każdej firmie. Niezależnie od jej rozmiarów czy zasięgów.
Dlaczego warto prowadzić wizytówkę Google Moja Firma?
Czy wiesz, że 98 proc. wszystkich wyszukiwań w sieci dokonywanych jest przy pomocy wyszukiwarki Google? Dzięki wizytówce GMF użytkownicy zyskują szybki dostęp do danych, których poszukują. W dodatku podstawowe informacje możesz uzupełnić o zdjęcie, które będzie przyciągać wzrok. Tym sposobem zwiększysz swoje szanse na zdobycie nowych klientów.
Wizytówka GMF https://efectownia.pl/prowadzenie-google-moja-firma/ wyświetla się także w mapach Google. Obie te funkcje są ze sobą połączone. Dzięki temu klient, który wpisze nazwę Twojej firmy może od razu ustawić nawigację do siedziby. Jeżeli zależy nam na ułatwianiu dostępu do informacji o naszej firmie, to prowadzenie wizytówki Google Moja Firma jest niezbędnym działaniem.
Dzięki GMF zyskasz także możliwość budowania widoczności w sieci. Twój biznes wyróżni się na tle konkurencji, a użytkownicy zyskają szybki dostęp do informacji. Wizytówka pozwala również na kreowanie pozytywnego wizerunki marki, a transparentność przekłada się na wzrost zaufania. W tym celu udostępnij opcję dodawania opinii. Nic nie przyciągną nowych klientów bardziej niż pozytywne opinie o usługach. Pamiętaj, żeby odpowiadać na nowe opinie i komentarze. Dzięki temu zbudujesz bezpośredni kontakt z klientem. Zadanie to możesz zlecić agencji marketingowej, np. efectowni.pl. Firma zewnętrzna zadba o regularne i kompleksowe prowadzenie GMF. Dzięki temu zyskasz rozpoznawalność, klientów i czas na rozwój firmy.